Blog

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 26.

Orient Express

10-10-2012 22:55
10
Komentarze: 0
Witam. W odpowiedzi na pytania, które otrzymałam, informuję, że: o zakończeniu mojej współpracy z Orient Expressem dowiedziałam się z serwisu Poltergeist, z bloga Orient Expressu; nie otrzymałam do tej pory ani jednej informacji bezpośrednio od osoby obecnie zawiadującej Orient Expressem ani pozostałych osób uczestniczących; zajmuję się gender studies, feminizmem oraz kwestiami równościowymi; zgodnie z informacją na blogu OE usunięto mnie właśnie za te poglądy;osoba zawiadująca Orient Expressem nie była obecna podczas Grojkonowego Orient Expressu i dysponowała jedynie informacjami z dru...

Lies of Passage

15-04-2012 02:57
25
Komentarze: 8
W działach: drobiazgi, ognisko, Game Chef
Lies of Passage Każdego roku grupa młodych kojotów wyrusza na wyprawę w poszukiwaniu Sekretu Ognia. Kiedy powrócą, Najstarszy zapyta ich: "Skąd wziął się ten ogień?". I wtedy opowiada się całą historię. Coś jednak poszło nie tak - prawda zupełnie się nie nada na tak ważny rytuał. Więc wspólnie wymyślacie, gdzie byliście, czego dokonaliście. Lies of Passage to zabawa we wspólne tworzenie historii przy ognisku. Przypomina harcerskie zabawy, przeznaczona jest dla 10-20 osób, będzie tu dużo odgrywania napotkanych przez kojoty stworzeń i innych istot (rozmowa z Górą brzmi świetnie). TOR napis...

Mów mi Vincent

26-02-2012 21:48
16
Komentarze: 16
W działach: gender, Baker, Murderous Ghosts
Ja: Nazywam się Vincent, mam 23 lata, jestem odważny, silny i sprytny. MC: Kiedy weszłaś w pusty, ciemny korytarz, zauważyłaś... Ja: "Zauważyłeś". MC: Co? Ok. Pojedyncza rozgrywka w Murderous Ghosts trwa około pół godziny, gra jest na 2 osoby, replayability jest dość wysokie, choć po rozegraniu ponad 30 sesji (dawno przestałam liczyć) zaczęłam kombinować: czy to zmieniając miejsce akcji (domyślnie: podziemia starej opuszczonej fabryki), czy wymyślając kolejne typy postaci – różne zawody, różna sytuacja rodzinna, inne marzenia, inna płeć... I tu się zaczęły problemy. Deklaruję, że...

Afraid - gra koszmaru i grozy

20-12-2011 19:54
35
Komentarze: 54
W działach: Afraid, Baker, przemoc
Afraid - gra koszmaru i grozy
Przedstawiam Afraid, grę Vincenta Bakera utrzymaną w konwencji grozy. Przeciwnikiem postaci jest potwór - istota z koszmaru, człowiek, który przestał być człowiekiem, a Postacie Graczy są związane z którąś z jego ofiar. Interesującym mechanizmem gry są Okoliczności (Osamotniony, Nieprzygotowany, W kłopotach, Zagubiony), od których zależy to, w jakiej sytuacji postać znajduje się na początku konfliktu. Ilustracje wykonał paralaktyczny, karta postaci została stworzona przez Jagmina. PDF został przygotowany do oglądania w ustawieniach: 2 strony naraz, osobno okładka (tak jak w zwykłej ksi...

Skrót zasad do Dogs in the Vineyard

11-09-2011 15:46
12
Komentarze: 7
W działach: Dogs, drobiazgi, Mistrzyni Gry
  Popełniłam PDF-a ze skrótem zasad do Dogs in the Vineyard.    Można pobrać stąd (Scribd): Skrót zasad DitV PL.    Można też pobrać: tutaj.

Nigdy z wami nie grałam - prelka audio

08-09-2011 01:15
4
Komentarze: 7
W działach: Mistrzyni Gry, drobiazgi, seks, przemoc
Zupełnie zapomniałam o tym, że wreszcie prelekcja została umieszczona na stronie. Zapraszam: Nigdy z wami nie grałam.

Nigdy z wami nie grałam

16-07-2011 16:10
32
Komentarze: 28
W działach: Mistrzyni Gry, drobiazgi, seks, przemoc
W ostatnim czasie zaczęłam odwiedzać nowe grupy erpegowe. Dużo grup erpegowych. Dużo nowych ludzi, z których każdy ma inne, trochę inne, czyli zupełnie inne do erpegowania, używania mechaniki, opisywania, granicami komfortu związanymi z seksem i przemocą. Czasem takie spotkania wychodzą fajnie, bo podejście nieco podobno z nieznacznie przestawionymi akcentami. Czasem dochodzi do rozmów przed gra lub w trakcie na temat naszych oczekiwań lub specyfiki grania. A czasem nie - i robi się gruba awantura, mała chryja i dyskusja w stylu "moje RPG jest lepsze niż twoje". Pokłosiem tych doświadczeń...

Kup Pan/i książkę:)

22-06-2011 12:46
4
Komentarze: 9
W działach: sprzedam
Cześć piękni młodzi. Pozbywam się części książek, które mnie nie uwiodły nadmiernie swoim czarem i urokiem. Jak ktoś kupi, to jest szansa, że będę mogła sfinansować sobie wyjazd na jakiś fajny konwent, więc warto:) J. Ćwiek, Krzyż Południa. Rozdroża - 12zł D. Drake, Świat Northa - 10zł P.H. Farmer, Jezus na Marsie - 5zł M. Gilbert, Pierwsza wojna światowa - 40zł C.S. Harris, Kiedy bogowie umierają - 15zł S.Mc Mullen, Próżniowędrowiec - 10zł S. Orłowski, Szczurobójca - 10zł P. Paliński, 4 Pory Mroku - 10zł [oddane!]C. Willis, Śmierć na Nilu, t.1 - 10zł Do ceny trzeba doliczyć przesyłkę (ok...

[DitV] Brzozowy zagajnik - scenariusz do Dogs in the Vineyard

08-05-2011 18:04
22
Komentarze: 8
W działach: Dogs, Mistrzyni Gry, seks, sesja
[DitV] Brzozowy zagajnik - scenariusz do Dogs in the Vineyard
Scenariusz do Dogs in the Vineyard. Rozpisany zgodnie z podręcznikiem. Gwiazdkami oznaczam konflikty. We wszystkich sesjach stosowałam pełną mechanikę. W tekście stosuję własne tłumaczenie terminologii. Miasto: Brzozowy Zagajnik 1A Pycha (Pride) – PRUDENCE, (majętna i atrakcyjna)wdowa od dwóch lat, nie chce ponownie wyjść za mąż i odrzuca zalotników. 1B Niesprawiedliwość (Injustice) – najstarszy syn Prudence, NOAH, ma 12 lat i zmuszony jest do przyspieszonego przejęcia męskich powinności. – zalotnicy, którym przewodzi CUTHBERT, regularnie nachodzą Prudence i domagają się, b...

Kolorowe kostki, kolorowe counterki

11-10-2010 18:00
13
Komentarze: 8
W działach: drobiazgi
Na sesję biorę kamienie do go. Kolor jest ważny: białe jako Drama, Fuksy, Groszki dla Bohaterów. Czarne dla MG - każdy kolejny w miseczce to kolejna runda złowieszczego rytuału, kolejna ofiara nieugaszonego pożaru. W Warhammerze kamyki do go są łatwe do zliczania obrażeń - hitów ma tutaj bohater ledwie kilkanaście. Gdyby to był Wampir, dla krwi pewnie byłyby lepsze czerwone counterki. Na sesję kolorowe kostki: do Dogs in the Vineyard nadadzą się czarne k10 jako Demonic Influence - ciemność sama sie objawi bohaterom. Pod Warhammera mam sparowane k10 - procentówkę i dziesiątkę - każdy komplet...